Gwarancja i reklamacja
Ogólne warunki gwarancji na sprzęt z oferty firmy NaviGate Sp. z o.o.
- Gwarant zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie sprzętu przy używaniu go zgodnie z przeznaczeniem w warunkach eksploatacyjnych określonych przez producenta oraz w instrukcji obsługi sprzętu.
- Gwarancja dotyczy usterek sprzętu/części zamiennych, powstałych na skutek wad materiału, wadliwej konstrukcji lub wad montażowych.
- Gwarant udziela Użytkownikowi standardowej gwarancji na okres zgodny z Tabelą Okresów Gwarancyjnych dla sprzętu danego producenta. Aktualna Tabela Okresów Gwarancyjnych dostępna jest na stronie internetowej firmy NaviGate Sp. z o.o. pod adresem: www.navigate.pl/gwarancja-i-reklamacja/
- W przypadku wybranych produktów istnieje możliwość odpłatnego przedłużenia standardowego okresu gwarancji o kolejne 12 lub 24 miesiące. Możliwość przedłużenia gwarancji standardowej uzależniona jest od polityki producenta danego sprzętu. Producent może wymagać dostarczenia sprzętu do siedziby Gwaranta w celu jego weryfikacji i dokonania odpłatnego przedłużenia gwarancji.
- Przeglądy okresowe są płatne, również w okresie trwania gwarancji, chyba, że zapisy odrębnej umowy pomiędzy Użytkownikiem, a Gwarantem stanowią inaczej.
- Usterki uznane za gwarancyjne będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany serwis w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym niż 14 dni od dnia dostarczenia sprzętu do naprawy do siedziby Gwaranta (Kraków). Termin ten może ulec przedłużeniu w uzasadnionych przypadkach.
- Naprawy sprzętu odbywają się w siedzibie Gwaranta lub w miejscach przez niego wskazanych, chyba, że zapisy odrębnej umowy pomiędzy Użytkownikiem, a Gwarantem stanowią inaczej.
- Wybór sposobu naprawy należy do Gwaranta.
- Akcesoria, w tym w szczególności baterie, akumulatory, ładowarki, karty pamięci, kable i uchwyty objęte są 6-miesięczną gwarancją.
- Nie uważa się za naprawę gwarancyjną zabiegów będących należytą, normalną obsługą eksploatacyjną sprzętu, takich jak np. przegląd, sprawdzenie, kalibracja czy rektyfikacja (tachimetru).
- Koszty związane ze zgłoszeniem usterki, dostarczeniem sprzętu do serwisu Gwaranta, ubezpieczeniem sprzętu w transporcie, pokrywa osoba/firma/instytucja składająca reklamację, chyba, że zapisy odrębnej umowy pomiędzy Użytkownikiem, a Gwarantem stanowią inaczej.
- Gwarant nie odpowiada za utratę sprzętu lub jego uszkodzenie w trakcie jego dostawy przez Użytkownika do serwisu Gwaranta.
- W przypadku uznania gwarancji koszt odesłania / dostarczenia naprawionego sprzętu do Użytkownika wraz z ubezpieczeniem sprzętu na czas transportu ponosi Gwarant.
- Za nieuzasadnione reklamacje obciążany będzie Użytkownik zgodnie z aktualnie obowiązującymi cenami wykonania diagnostyki.
- Gwarant dokonuje wyłączenie napraw gwarancyjnych sprzętu zakupionego przez Użytkownika u Gwaranta, na podstawie dowodu zakupu.
- Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia: przekroczenia norm użytkowania sprzętu powstałych w wyniku jego użytkowania niezgodnie z warunkami eksploatacyjnymi określonymi przez producenta; eksploatacji sprzętu niezgodnie z instrukcją użytkowania; uszkodzeń mechanicznych; dokonywania przez użytkownika napraw we własnym zakresie lub w zakładach nieposiadających autoryzacji; przeróbek sprzętu.
- Gwarancja nie obejmuje usterek akcesoriów i/lub części wynikających z ich normalnego / naturalnego zużycia lub/i zużycia materiałów eksploatacyjnych, a także części wymagających wymiany z przyczyn zewnętrznych np. zużycia lub usterek wynikających ze zużycia: silników, łożysk, śmigieł lub zużycia lub uszkodzenia akumulatorów/baterii wynikającego z przekroczenia ilości cykli ładowania lub ich niewłaściwego przechowywania etc.
- Szczegółowe informacje dotyczące warunków gwarancji na każdy ze sprzętów będących w ofercie Gwaranta znajdują się w karcie gwarancyjnej sprzętu lub na stronach internetowych producentów sprzętu.
- Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu rękojmi za wady ukryte towaru jest zgodnie z art. 558 ust. 1 kodeksu cywilnego wyłączona.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszych Ogólnych warunkach gwarancji na sprzęt zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
- Ewentualne spory mogące wyniknąć podczas wykonywania niniejszej umowy strony będą starały się rozpatrywać na drodze polubownej, a w przypadku niemożliwości ich rozstrzygnięcia – na drodze sądowej w sądzie właściwym miejscowo dla Gwaranta.
- W przypadku potrzeby skorzystania z usług serwisu gwarancyjnego lub reklamacji prosimy o wypełnienie zgłoszenia serwisowego / reklamacji dostępnych na stronie internetowej NaviGate Sp. z o.o. pod adresem: www.navigate.pl/serwis/ lub kontakt bezpośredni z Centrum Serwisowym NaviGate:
Drony
(bezzałogowe statki powietrzne, sensory – kamery do dronów, oprogramowanie)
Geoinstrumenty
(odbiorniki GNSS, kontrolery, tachimetry, sprzęt GIS, oprogramowanie)
Tabela okresów gwarancyjnych
Grupa produktowa
Marka / Producent
Okres gwarancji w miesiącach
Odbiorniki GNSS
Trimble / Spectra Geospatial
Carlson
24 miesiące
Tachimetry
Spectra Geospatial
Nikon
24 miesiące
Kontrolery polowe
Spectra Geospatial
Carlson
Handheld
24 miesiące
12 miesiące
Dalmierze laserowe
Laser Technology
12 miesiące
Akcesoria - Geoinstrumenty
(w tym baterie)
(w tym baterie)
Dowolna
6 miesięcy
Drony
DJI
24 miesiące
Sensory do dronów
DJI
MicaSense
FLIR
CHC
ShareUAV
UgCS
24 miesiące
12 miesięcy
24 miesiące
12 miesięcy
Akcesoria
DJI
DJI - akumulatory
24 miesiące
12 miesięcy